söndag 28 februari 2010

Steven Hadley

Jag skriver upp namnet så jag inte glömmer. Han sitter bredvid mig just nu och undrar om jag möjligtvis har en Nokia-laddare. Det har jag tyvärr inte. Mr Hadley är en lätt grånad engelsk gentleman som ska kommentera världscupklassen för en tv-kanal, vilken det var missade jag.
Jag har suttit en stund och sneglat på hans föredömliga sätt att sätta papper i plastfickor innan han metodiskt sorterar dem i en pärm.
Nu berättar han att han själv har ridit världscupen här i Scandinavium, för länge sedan, "before your time" som han säger. Han heter Steven Hadley och jag känner faktiskt igen det, lite vagt. Tror jag.
Måste googla.

2 kommentarer:

  1. Det enda jag hittar om honom är att han red Milton ett kort tag innan Whitaker tog över honom! :) Inte illa ändå :)

    SvaraRadera
  2. Intressant! jag kom aldrig så långt. Det fanns andra mer kända med samma namn tydligen...
    Nej, verkligen inte illa. Undra om det grämer honom?

    SvaraRadera